Volvo FH 460 trekker













Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper



















- Air horn
- Aluminum fuel tank
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Keys
- Mudguard covers drive shaft
- Navigation system
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Particulate filter
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Stationary air conditioners
- Tailgate connection
- Turbo compound
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: WBSV739
Transmission
Transmission: VOLVO at2612f, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/70x22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 35%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Бордови инструменти
- Навигационна система
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Ovládání klimatizace
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anzahl der Schlüssel
- Bordwerkzeuge
- Climate control
- Heckklapanbindung
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Navigationssystem
- Rußfilter
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung Diesel
- Standklimaanlage
- Tacho digital
- Turbomischung
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: WBSV739
Getriebe
Getriebe: VOLVO at2612f, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70x22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 35%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Projektører
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: WBSV739
Transmission
Transmission: VOLVO at2612f, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70x22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 35%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
- Sistema de navegación
- Sistema fija de aire acondicionado
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: WBSV739
Transmisión
Transmisión: VOLVO at2612f, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70x22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 35%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Filtre de suie
- Filtre à particules
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Système de navigation
- État clim
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: WBSV739
Transmission
Transmission: VOLVO at2612f, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70x22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 35%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Navigacijski sustav
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Ugrađeni alati
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Fedélzeti eszközök
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Navigációs rendszer
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Aantal sleutels
- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Laadklep aansluiting
- Luchthoorn
- Navigatiesysteem
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standairconditioning
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Turbo compound
- Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: WBSV739
Transmissie
Transmissie: VOLVO at2612f, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70x22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 35%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Partikkelfilter
- Spotlights
- Stasjonært klimaanlegg
- Verktøy om bord
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: WBSV739
Skrzynia biegów
Pędnia: VOLVO at2612f, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70x22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 35%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Holofotes
- Sistema de navegação
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: WBSV739
Transmissão
Transmissão: VOLVO at2612f, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70x22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 35%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Система навигации
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: WBSV739
Трансмиссия
Трансмиссия: VOLVO at2612f, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70x22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 35%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Navigačný systém
- Ovládanie klimatizácie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Vzduchová húkačka
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Sovhytt
- Spotlights
- Stationär luftkonditionering
- Tyfon
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: WBSV739
Transmission
Transmission: VOLVO at2612f, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70x22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 35%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Navigasyon sistemi
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları