Volvo FH 420 Low deck XL Cabine hefschotel I-Parc Cool trekker












































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper

















- Air suspension
- Auxiliary airconditioning
- Climate control
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
Night airconditioning / I-Parc cool
XL Cabin
Lifting fifth wheel
VEB+ engine brake
Very good tires
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 355/50 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre size: 295/60 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Registration number: 29-BJR-8
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Klimaautomatik
- Luftfederung
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Stand klimaanlage
= Anmerkungen =
Standklimaanlage
XL-Kabine
Hebe Sattel
VEB+ Motorbremse
Seht gute Reifen
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 355/50 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Refenmaß: 295/60 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Kennzeichen: 29-BJR-8
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Styret spærredifferentiale
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 355/50 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/60 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Registreringsnummer: 29-BJR-8
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Sistema fija de aire acondicionado
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 355/50 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/60 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Matrícula: 29-BJR-8
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur renforcé
- Solde différentiel
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
- État clim
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 355/50 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/60 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Numéro d'immatriculation: 29-BJR-8
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Távirányításos központi zár
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchtvering
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standairconditioning
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Standairconditioning / I-Parc cool
XL Cabine
Hefschotel
VEB+ motorrem
Zeer goede banden
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 355/50 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenmaat: 295/60 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Kenteken: 29-BJR-8
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Stasjonært klimaanlegg
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 355/50 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/60 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Numer rejestracyjny: 29-BJR-8
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 355/50 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/60 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Número de registo: 29-BJR-8
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 355/50 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Размер шин: 295/60 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Регистрационный номер: 29-BJR-8
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Stacionárna klimatizácia
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Styrd differentialbroms
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 355/50 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/60 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Registreringsnummer: 29-BJR-8
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme