Mercedes-Benz Actros 4163 SLT WSK 8x4 Push and Pull 250 TON trekker















































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper










- Air horn
- Coupling 50 mm
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Reduction
- Roof hatch
- Spotlights
- Warning lights
= Remarks =
- Heavy transport tractor head Push and Pull 250 TON
- WSK version
- Retarder
- Adjustable fifth wheel JOST (type EVHD85)
- Fifth wheel height 142 cm
- Gearbox G 280-16/11.7-0.69
- Diesel engine OM 473, 3000 Nm
- Giga Space cabin
- Adblue tank 60 liters
- 2 x hydraulic coupling at the front
- 2 x hydraulic coupling at the rear of the chassis
- 2 x hydraulic coupling behind the cabin
- 13 Ton rear axles (technical)
- Trailer coupling 50 mm
- Various toolboxes
- 7855 engine hours
- 1 bed
- In very good condition!
= More information =
Bodywork: Heavy load
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Make axles: Anders; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: hub reduction
Number of seats: 2
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Navigační systém
- Redukce náboje
- Robustní motorová brzda
- Střešní okno
- Vzduchová houkačka
- AHK 50 mm
- AP achsen
- Bremskraftverstärker
- Dachluke
- Fernlicht
- Lufthorn
- Navigationssystem
= Anmerkungen =
- Schwerer Transport Sattelzug machine Push and Pull 250 TON
- WSK-Version
- Retarder
- Verstellbarer Sattelzug kupplung JOST (Typ EVHD85)
- Sattelzug kupplung höhe 142 cm
- Getriebe G 280-16/11,7-0,69
- Dieselmotor OM 473, 3000 Nm
- Giga Space-Kabine
- Adblue-Tank 60 Liter
- 2 x Hydraulisch kupplung vorne
- 2 x Hydraulisch kupplung hinten am Fahrgestell
- 2 x Hydraulisch kupplung hinter der Kabine
- 13 Tonnen Hinterachsen (technisch)
- AHK 50 mm
- Verschiedene Aufbewahrungsboxen
- 7855 Betriebsstunden
- 1 Bett
- In sehr guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Marke Achsen: Anders; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Zahl der Sitzplätze: 2
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Kraftig motorbremse
- Navigationssystem
- Navreduktion
- Projektører
- Taglem
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Tungt læs
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Akselfabrikat: Anders; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Antal sæder: 2
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κόρνα αέρα
- Μείωση πλήμνης
- Προβολείς
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Escotilla de techo
- Freno motor reforzado
- Reducción de buje
- Reflectores
- Sistema de navegación
= Comentarios =
- Tractor de transporte pesado Push and Pull 250 TON
- Versión WSK
- Retardador
- Plato orientable JOST (tipo EVHD85)
- Altura del plato 142 cm
- Caja de cambios G 280-16/11.7-0.69
- Motor diésel OM 473, 3000 Nm
- Cabina Giga Space
- Depósito adblue 60 litros
- 2 x acoplamiento hidráulico en la parte delantera
- 2 x acoplamiento hidráulico en la parte trasera del chasis
- 2 x acoplamiento hidráulico detrás de la cabina
- Ejes traseros de 13 Ton (técnicos)
- Mordaza 50 mm
- Varias cajas de almacenamiento
- 7855 horas de motor
- 1 cama
- ¡En muy buen estado!
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Marca de ejes: Anders; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Número de plazas sentadas: 2
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kohdevalot
- Navan alennus
- Navigointijärjestelmä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Corne à air
- Frein moteur renforcé
- Phares longue portée
- Réduction au moyeu
- Système de navigation
- Trappe de toit
= Remarques =
- Tracteur de transport lourd Push and Pull 250 TON
-Version WSK
- Ralentisseur
- Parabole orientable JOST (type EVHD85)
- Hauteur plat 142 cm
- Boîte de vitesses G 280-16/11.7-0.69
- Moteur diesel OM 473, 3000 Nm
- Cabine Giga Space
- Réservoir Adblue 60 litres
- 2 x accouplement hydraulique à l'avant
- 2 x raccord hydraulique à l'arrière du châssis
- 2 x raccord hydraulique derrière la cabine
- Essieux arrière de 13 tonnes (technique)
- Mâchoire 50 mm
- Diverses boîtes de rangement
- 7855 heures moteur
- 1 lit
- En très bon état !
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Marque essieux: Anders; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Nombre de places assises: 2
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Navigacijski sustav
- Redukcija na glavčini
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Zračna sirena
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Spotlámpák
- Tetőablak
Exterieur
- Verstralers
Infotainment
- Multimedia systeem
- Navigatie
Interieur
- Dakluik
Overige
- Luchthoorn
- Naafreductie
- Vangmuil 50 mm
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Zwaartransport trekker Push and Pull 250 TON
- WSK uitvoering
- Retarder
- Verstelbare schotel JOST (type EVHD85)
- Schotelhoogte 142 cm
- Versnellingsbak G 280-16/11.7-0.69
- Dieselmotor OM 473, 3000 Nm
- Giga Space cabine
- Adblue tank 60 Liter
- 2 x hydraulische koppeling voorop
- 2 x hydraulische koppeling achter op het chassis
- 2 x hydraulische koppeling achter de cabine
- 13 Ton achterassen (technisch)
- Vangmuil 50 mm
- Diverse opbergkisten
- 7855 motoruren
- 1 bed
- In zeer nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Zware last
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Merk assen: Anders; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Aantal zitplaatsen: 2
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Botola
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riduzione nel mozzo
- Sistema di navigazione
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Navreduksjon
- Spotlights
- Takluke
- Luk dachowy
- Redukcja piasty
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Фаркоп 50 мм
= Więcej informacji =
Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Produkcja osi: Anders; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Buzina de ar comprimido
- Escotilha do tejadilho
- Holofotes
- Redução do cubo
- Sistema de navegação
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Carga pesada
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Marca de eixos: Anders; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Número de bancos: 2
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Claxon pneumatic
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Sistem de navigație
- Trapă de plafon
- Люк на крыше
- Пневматический звуковой сигнал
- Редукция
- Сигнальные маяки
- Система навигации
- Точечные лампы
- Усиленный моторный тормоз
- Фаркоп 50 мм
= Примечания =
- Тяжеловоз Push and Pull 250 TON
- WSK версия
- Ретардер
- Регулируемое седло JOST (тип EVHD85)
- Высота седла 142 см.
- Коробка передач G 280-16/11,7-0,69
- Дизельный двигатель ОМ 473, 3000 Нм
- Giga Space кабина
- Бак Adblue 60 литров
- 2 x гидравлическая муфта спереди
- 2 x гидравлическая муфта в задней части шасси
- 2 гидравлических муфты за кабиной
- 13-тонные задние мосты (технически)
- Фаркоп 50 мм
- Различные инструментальные ящики
- 7855 моточасов
- 1 спальное место
- В очень хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Кузов: Тяжелый груз
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Марка мостов: Anders; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Количество мест: 2
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Redukcia náboja
- Reflektory
- Strešný otvor
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Extra kraftig motorbroms
- Navigationssystem
- Navreduktion
- Spotlights
- Taklucka
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Tung last
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Fabrikat av axlar: Anders; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Antal sittplatser: 2
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Havalı korna
- Navigasyon sistemi
- Poyra hız düşürme
- Spot lambaları
- Tavan kapağı