MAN TGX 41.540 8x4/4 BLS trekker





























Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper
24/7 on companies Whatsapp















Details
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.540 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ5DL067094
Year: 2013
Odometer: Ca. 310.000 km
Engine: D2676LF06 / 540 HP / 397 KW / EURO5
Transmission: Manual + ZF intarder
First axle: 8.000 kg | Leaf suspension | 385 / 65 R 22.5
Second axle: 7.500 kg | Air suspension | 385 / 65 R 22.5
Rear axles: 13.000 kg | Air suspension | 315 / 80 R 22.5
Wheelbase: 2.600 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
Fuel tank, 960 L
Adblue tank, 75 L
JOST JSK 38 C-1 | 3.5" Inch
JOSK JSK 38 sliding device
Nato 24 Volt
Working lamps
Tool boxes
Cabin
Sleeper cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Comfortable Seats
Storage Boxes
Radio CD Player / Bluetooth
Navigation
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385 / 65 R 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 385 / 65 R 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Bandenmaat: 315 / 80 R 22.5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315 / 80 R 22.5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Stefan Schaapveld
Details
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.540 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ5DL067094
Year: 2013
Odometer: Ca. 310.000 km
Engine: D2676LF06 / 540 HP / 397 KW / EURO5
Transmission: Manual + ZF intarder
First axle: 8.000 kg | Leaf suspension | 385 / 65 R 22.5
Second axle: 7.500 kg | Air suspension | 385 / 65 R 22.5
Rear axles: 13.000 kg | Air suspension | 315 / 80 R 22.5
Wheelbase: 2.600 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
Fuel tank, 960 L
Adblue tank, 75 L
JOST JSK 38 C-1 | 3.5" Inch
JOSK JSK 38 sliding device
Nato 24 Volt
Working lamps
Tool boxes
Cabin
Sleeper cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Comfortable Seats
Storage Boxes
Radio CD Player / Bluetooth
Navigation
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385 / 65 R 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 385 / 65 R 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 2: Tyre size: 315 / 80 R 22.5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Tyre size: 315 / 80 R 22.5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Stefan Schaapveld for more information
Details
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.540 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ5DL067094
Year: 2013
Odometer: Ca. 310.000 km
Engine: D2676LF06 / 540 HP / 397 KW / EURO5
Transmission: Manual + ZF intarder
First axle: 8.000 kg | Leaf suspension | 385 / 65 R 22.5
Second axle: 7.500 kg | Air suspension | 385 / 65 R 22.5
Rear axles: 13.000 kg | Air suspension | 315 / 80 R 22.5
Wheelbase: 2.600 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
Fuel tank, 960 L
Adblue tank, 75 L
JOST JSK 38 C-1 | 3.5" Inch
JOSK JSK 38 sliding device
Nato 24 Volt
Working lamps
Tool boxes
Cabin
Sleeper cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Comfortable Seats
Storage Boxes
Radio CD Player / Bluetooth
Navigation
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Schwerlast
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385 / 65 R 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 385 / 65 R 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Refenmaß: 315 / 80 R 22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 315 / 80 R 22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Stefan Schaapveld, um weitere Informationen zu erhalten.