MAN TGA , FOR PARTS ONLY , NO ENGINE AND GEARBOX trekker













































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper









- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= Remarks =
NO ENGINE AND GEARBOX
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 355/50R22.5; Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Въздушно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Servolenkung
= Anmerkungen =
OHNE MOTOR UND GETRIEBE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 355/50R22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 355/50R22.5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Dirección asistida
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 355/50R22.5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine de couchage
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Remarques =
SANS MOTEUR ET BOITE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 355/50R22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
ZONDER MOTOR EN VERSNELLINGSBAK
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 355/50R22.5; Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Servostyring
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 355/50R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 355/50R22.5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 355/50R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 355/50R22.5; Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri