Scania R450 8x2 Topline ADR EX/II, EX/III, FL en AT SCR only containerchassis














































Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper



















- ADR
- Air suspension
- Auxiliary airconditioning
- Climate control
- Coupling
- Differential lock
- Middle axle lift and steering axle
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
ADR classification EX/II, EX/III, FL and AT.
SCR only. No EGR.
Double diesel tanks.
Fully air suspension
Night airconditioning
Topline cabin
Microwave
Power inverter
Very good tires
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 22,5; Max. axle load: 6900 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Tyre size: 315/70 22,5; Max. axle load: 8600 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Make of bodywork: Topline
Registration number: 76-BFS-7
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- ADR
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Klimaautomatik
- Luftfederung
- Mittelachse Lift und Lenkachse
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Stand klimaanlage
- Zugmaul
= Anmerkungen =
ADR Klasse EX/II, EX/III, FL und AT.
Nür SCR. Kein EGR.
Doppelte Kraftstofftanks
Vollständig luftgefedert
Standklima
Topline Kabine
Mikrowelle
Wechselrichter
Sehr gute Reifen
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 22,5; Max. Achslast: 6900 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/70 22,5; Max. Achslast: 8600 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Marke des Aufbaus: Topline
Kennzeichen: 76-BFS-7
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kobling
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55 22,5; Maks. akselbelastning: 6900 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/70 22,5; Maks. akselbelastning: 8600 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Karosserifabrikat: Topline
Registreringsnummer: 76-BFS-7
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- ADR
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- horquilla
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55 22,5; Carga máxima del eje: 6900 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/70 22,5; Carga máxima del eje: 8600 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Marca carrocería: Topline
Matrícula: 76-BFS-7
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- ADR
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
- État clim
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 22,5; Charge maximale sur essieu: 6900 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/70 22,5; Charge maximale sur essieu: 8600 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Marque de construction: Topline
Numéro d'immatriculation: 76-BFS-7
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Álló helyzetű légkondicionálás
- ADR
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Middenas liftas + stuuras
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standairconditioning
- Standkachel
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
ADR klasse EX/II, EX/III, FL en AT.
Geen EGR
Dubbele brandstoftanks
Standairconditioning
Vol lucht geveerd
Topline cabine
Magnetron
Omvormer
Zeer goede banden
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 22,5; Max. aslast: 6900 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Bandenmaat: 315/70 22,5; Max. aslast: 8600 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Merk opbouw: Topline
Kenteken: 76-BFS-7
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Differensialsperre
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Luftfjæring
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- ADR
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 6900 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/70 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8600 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Marka konstrukcji: Topline
Numer rejestracyjny: 76-BFS-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Acoplamento
- ADR
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55 22,5; Máx carga por eixo: 6900 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/70 22,5; Máx carga por eixo: 8600 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Marca da carroçaria: Topline
Número de registo: 76-BFS-7
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Aer condiționat în staționare
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- ADR
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 385/55 22,5; Макс. нагрузка на ось: 6900 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Размер шин: 315/70 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8600 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Марка кузова: Topline
Регистрационный номер: 76-BFS-7
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Spojka
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- ADR
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Klimatanläggning
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55 22,5; Max. axellast: 6900 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 315/70 22,5; Max. axellast: 8600 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Fabrikat av karosseri: Topline
Registreringsnummer: 76-BFS-7
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Diferansiyel kilidi
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme