Autoline » Motorfiets techniek Veilingen » Bromfietsen Veilingen » Peugeot bromfietsen Veilingen » Peugeot Type C bromfiets »
Troostwijk NV
Troostwijk NV
In voorraad: 577 advertenties
Sinds 7 jaar bij Autoline
De telefoonnummers zijn gecontroleerd
In voorraad: 577 advertenties
Sinds 7 jaar bij Autoline

Peugeot Type C bromfiets te koop bij opbod

PDF
Peugeot Type C bromfiets - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 1 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 2 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 3 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 4 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 5 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 6 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 7 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 8 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 9 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 10 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 11 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 12 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 13 - Autoline
Peugeot Type C bromfiets | Foto 14 - Autoline
1/14
PDF
Prijs:
— (veiling)
ga naar de veiling
Informeer naar de prijs
Merk: Peugeot
Model: Type C
Type: bromfiets
Standplaats: België Baal
Voorraad ID-nummer verkoper: A3-33705
Veiling 1
Einddatum: 2025-06-11 20:39
Datum van invoering: 6 jun 2025
Conditie
Conditie: gebruikt

Overige details — Peugeot Type C bromfiets

Nederlands
In 1903 bouwde Peugeot hun eigen motoren in de motorfietsen op de nieuwe Werner methode. Dit wil zeggen geen clip-on motoren meer op het voorenste framebuis zoals in 1902 bij hun eerste model motorfiets maar een motor onderaan in het frame voor de trapas. Dit was in 1901 uitgevonden door het Franse merk Werrner. Het blok was zogezegd hun eigen blok (2 1/2PK - 239cc) met PF ( Peugeot Frères- gebroeders Peugeot) in maar was terug een Zedel blok besteld bij de gieterij Gautschi & Jequier S. Graf. Dit was het nieuwe model type C (type B had nog het Zedel blok). De samenwerking met Zedel zou nog stand houden tot in 1914.

Deze motorfiets is een oudere niet afgewerkte restauratie.
Alles moet nog eens goed nagezien worden, ontbrekende onderdelen zijn: riem, ketting en elektrische bedrading met bobijn.

Zonder papieren.
In 1903, Peugeot built their own engines into the motorcycles using the new Werner method. This means no more clip-on motors on the front frame tube as in 1902 with their first model of motorcycle, but an engine at the bottom of the frame for the bottom bracket. This was invented in 1901 by the French brand Werrner. The engine was supposedly their own engine (2 1/2HP - 239cc) with PF (Peugeot Frères- Peugeot brothers Peugeot) in but was again a Zedel engine ordered from the foundry Gautschi & Jequier S. Graf. This was the new model type C (type B still had the Zedel block). The collaboration with Zedel would last until 1914.

This motorcycle is an older unfinished restoration.
Everything needs to be checked again, missing parts are: belt, chain and electrical wiring with coil.

Without papers.
Alles moet nog eens goed nagezien worden, ontbrekende onderdelen zijn: riem, ketting en elektrische bedrading met bobijn
In 1903 bouwde Peugeot hun eigen motoren in de motorfietsen op de nieuwe Werner methode. Dit wil zeggen geen clip-on motoren meer op het voorenste framebuis zoals in 1902 bij hun eerste model motorfiets maar een motor onderaan in het frame voor de trapas. Dit was in 1901 uitgevonden door het Franse merk Werrner. Het blok was zogezegd hun eigen blok (2 1/2PK - 239cc) met PF ( Peugeot Frères- gebroeders Peugeot) in maar was terug een Zedel blok besteld bij de gieterij Gautschi & Jequier S. Graf. Dit was het nieuwe model type C (type B had nog het Zedel blok). De samenwerking met Zedel zou nog stand houden tot in 1914
Deze motorfiets is een oudere niet afgewerkte restauratie
Zonder papieren
1903 baute Peugeot nach der neuen Werner-Methode eigene Motoren in die Motorräder ein. Das bedeutet keine Clip-On-Motoren mehr am vorderen Rahmenrohr wie 1902 bei ihrem ersten Motorradmodell, sondern einen Motor an der Unterseite des Rahmens für das Tretlager. Diese wurde 1901 von der französischen Marke Werrner erfunden. Bei dem Motor handelte es sich angeblich um einen eigenen Motor (2 1/2PS - 239cc) mit PF (Peugeot Frères - Peugeot Gebrüder Peugeot), aber es handelte sich wieder um einen Zedel-Motor, der bei der Gießerei Gautschi & Jequier S. Graf bestellt worden war. Es handelte sich um das neue Modell Typ C (Typ B hatte noch den Zedel-Block). Die Zusammenarbeit mit Zedel sollte bis 1914 andauern.

Bei diesem Motorrad handelt es sich um eine ältere, unvollendete Restaurierung.
Alles muss noch einmal überprüft werden, es fehlen Teile: Riemen, Kette und elektrische Verkabelung mit Spule.

Ohne Papiere.
En 1903, Peugeot a intégré ses propres moteurs dans les motos en utilisant la nouvelle méthode Werner. Cela signifie qu’il n’y a plus de moteurs à clipser sur le tube du cadre avant comme en 1902 avec leur premier modèle de moto, mais un moteur en bas du cadre pour le boîtier de pédalier. Celui-ci a été inventé en 1901 par la marque française Werrner. Le moteur était censé être leur propre moteur (2 1/2 CV - 239 cm³) avec PF (Peugeot Frères, Peugeot brothers Peugeot), mais il s’agissait à nouveau d’un moteur Zedel commandé à la fonderie Gautschi & Jequier S. Graf. Il s’agissait du nouveau modèle de type C (le type B avait encore le bloc Zedel). La collaboration avec Zedel durera jusqu’en 1914.

Cette moto est une restauration inachevée plus ancienne.
Tout doit être vérifié à nouveau, les pièces manquantes sont : courroie, chaîne et câblage électrique avec bobine.

Sans papiers.
Nel 1903, Peugeot costruì i propri motori nelle motociclette utilizzando il nuovo metodo Werner. Ciò significa che non ci saranno più motori a clip sul tubo del telaio anteriore come nel 1902 con il loro primo modello di motocicletta, ma un motore nella parte inferiore del telaio per il movimento centrale. Questo è stato inventato nel 1901 dal marchio francese Werrner. Il motore era presumibilmente il loro motore (2 1/2 CV - 239 cc) con PF (Peugeot Frères - Peugeot fratelli Peugeot) ma era ancora un motore Zedel ordinato dalla fonderia Gautschi & Jequier S. Graf. Questo era il nuovo modello di tipo C (il tipo B aveva ancora il blocco Zedel). La collaborazione con Zedel sarebbe durata fino al 1914.

Questa moto è un vecchio restauro incompiuto.
Tutto deve essere controllato di nuovo, le parti mancanti sono: cinghia, catena e cablaggio elettrico con bobina.

Senza documenti.
Belangrijk
Deze aanbieding is enkel een richtlijn. Vraag de verkoper voor meer informatie.
Aankooptips
Veiligheidstips
Verkoperverificatie

Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.

Prijscontrole

Voordat u besluit om een ​​aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.

Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.

Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.

Dubieuze vooruitbetaling

Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.

Diverse vormen van deze fraude kunnen zijn:
  • Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
  • Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
  • Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
  • Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
  • Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
  • Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
  • Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
  • Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Fraude gesignaleerd?
Laat het ons weten
Veiligheidstips
PDF
Verkoopt u machines of voertuigen?
U kunt het met ons doen!
Soortgelijke advertenties
veiling Veiling
2022
België, Hamme
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
Brandstof benzine
België, Zottegem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
1999
Brandstof benzine
België, Harelbeke
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
2011
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
2012
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
2007
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
1999
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
België, Lummen
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
2024
Brandstof benzine
België, Meerhout
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
1928
België, Baal
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
2017
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
1997
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline
veiling Veiling
2015
Brandstof benzine
België, Sint-Lievens-Houtem
Troostwijk NV
Sinds 7 jaar bij Autoline