Scania R450 6X2/4, full air, twinsteer, retarder, trekker
















Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper




















Scania R450 6x2/4 tractor unit ( Twinsteer )
- 450PS
- 404.000km
- Euro 6
- Opticruise automatic gearbox
- Retarder ( automatic )
- First registration 02-2021
- Klima
- Front axle, air suspension, 30% tires
- Middle axle, lift / steering axle, air suspension, 20% tires
- Rear axle , driving axle, air suspension, 40% tires
- Sliding 5th wheel
- Valid inspection till 11-2025
VIDEO OF THE TRUCK: Laat contactgegevens zien
For more info contact us at;
Laat contactgegevens zien
Mobile Phone Laat contactgegevens zien
WhatsApp Laat contactgegevens zien
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Please contact Willem de Koning or Geert Paul Engel for more information
Scania R450 6x2/4 tractor unit ( Twinsteer )
- 450PS
- 404.000km
- Euro 6
- Opticruise automatic gearbox
- Retarder ( automatic )
- First registration 02-2021
- Klima
- Front axle, air suspension, 30% tires
- Middle axle, lift / steering axle, air suspension, 20% tires
- Rear axle , driving axle, air suspension, 40% tires
- Sliding 5th wheel
- Valid inspection till 11-2025
VIDEO OF THE TRUCK: Laat contactgegevens zien
For more info contact us at;
Laat contactgegevens zien
Mobile Phone Laat contactgegevens zien
WhatsApp Laat contactgegevens zien
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Neem voor meer informatie contact op met Willem de Koning of Geert Paul Engel
Přední náprava: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 1: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: jednoduchá redukce
Scania R450 6x2/4 Sattelzugmaschine (Twinsteer)
– 450 PS
– 404.000 km
– Euro 6
– Opticruise Automatikgetriebe
– Retarder (Automatik)
– Erstzulassung 02.2021
– Klimaanlage
– Vorderachse, luftgefedert, 30 % Bereifung
– Mittelachse, Lift-/Lenkachse, luftgefedert, 20 % Bereifung
– Hinterachse, Antriebsachse, luftgefedert, 40 % Bereifung
– Verschiebbare Sattelkupplung
– Gültige technische Inspektion bis 11.2025
Video vom LKW: Laat contactgegevens zien
Für weitere Informationen kontaktieren Sie uns unter:
Laat contactgegevens zien
Mobiltelefon: Laat contactgegevens zien
WhatsApp: Laat contactgegevens zien
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Wenden Sie sich an Willem de Koning oder Geert Paul Engel, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Kontakt Willem de Koning eller Geert Paul Engel for yderligere oplysninger
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Póngase en contacto con Willem de Koning o Geert Paul Engel para obtener más información.
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Veuillez contacter Willem de Koning ou Geert Paul Engel pour plus d'informations
Első tengely: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem de Koning vagy Geert Paul Engel-vel
Asse anteriore: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 1: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione singola
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem de Koning lub Geert Paul Engel
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Contacte Willem de Koning ou Geert Paul Engel para obter mais informações
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Свяжитесь с Willem de Koning или Geert Paul Engel для получения дополнительной информации
Predná náprava: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 1: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enkelreduktion
Kontakta Willem de Koning eller Geert Paul Engel för mer information